środa, 2 stycznia 2013

Inspiracje



 Ostatnio znalazłam w sieci mnóstwo ciekawych inspiracji, w sumie zbieram je już od dawna, jak tylko natknę się na coś ciekawego.  Dlatego chcę podzielić się z wami niektórymi z nich.

Na początek scrapbooki- bardzo mi się podobają i chciałabym zrobić taki własnoręcznie :) Może jako prezent dla kogoś?

 źródło: pinger.pl

A jeśli już jesteśmy przy notesach to również bardzo podoba mi się ten pomysł- prosty, ale z ciekawym napisem :)

źródło: www.weheartit.com

A tu bardzo ciekawy pomysł na poduszkę. Wystarczy zwykła poszewka na której piszemy jakiś tekst markerem do tkanin.
 
źródło: www.pinger.pl

A to mam już w planach od jakiegoś czasu, jednak wkrótce będę miała malowane ściany w pokoju, więc wolę zaczekać i dopasować kolor serduszek do koloru ścian (jeszcze nie wiem jak dokładnie wyjdzie, ale ma być jasny morelowy albo papaja).


źródło: www.tumbrl.com


A tu taka inspiracja recyklingowa, praktycznie "coś z niczego". Muszę przyznać, że obrazek z wytłoczki od jajek jest świetny i na pewno zawiśnie w moim pokoju.


źródło: www.zszywka.pl

Oj, chyba muszę podkraść braciom kilka klocków lego, bo bardzo podoba  mi się taki oryginalny i niekonwencjonalny naszyjnik :D
źródło: www.pinger.pl

 Morski sprej do włosów- wspomnienie o lecie ;) Mażą mi się takie piękne fale :)
 źródło: www.stylowi.pl

Jako że bardzo lubię i często noszę wysokie kucyki, to taki wariant bardzo mi się spodobał- natapirowany kucyk z grzeczną kokardką- koniecznie wypróbuję :)

 źródło: www.pinger.pl


A ta fotka podbiła moje serce- marzą mi się takie delikatne i lekko błyszczące, bardziej perłowe  paznokcie. Koniecznie muszę znaleźć podobny lakier w takiej tonacji i spróbować zrobić takie końcówki brokatem.
 źródło: www.pinger.pl

Ten makijaż jest idealny- perfekcyjnie podkreślone oko, bez przesady, nadaje się nawet na co dzień (jeśli zamiast nakładać sztuczne rzęsy po prostu nałożymy tusz), a w troszkę mocniejszym wariancie (więcej cienia, kreska na dolnej powiece) będzie idealny na wyjście. Naprawdę świetny efekt :)

źródło: www.thebeautydepartment.com

 Ten pomysł już wypróbowałam i polecam- to niezła oszczędność, a zarazem więcej kosmetyków. Do zwykłego przeźroczystego lakieru wystarczy dodać sypki, pigmentujący cień do powiem i dokładnie pomieszać. Efekt jest świetny- niczym nie różni się od gotowych kolorowych lakierów.

źródło: www.stylowi.pl


Która z tych inspiracji najbardziej wam się podoba?

Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz