czwartek, 27 grudnia 2012

Witajcie!

Jestem Kinga, mam 13 lat. W kilku prostych słowach- Zwariowana, ale zrównoważona; odważna, ale nieśmiała; wesoła, ale poważna; zdecydowana, ale niepewna- pełna sprzeczności ;) Więcej dowiecie się czytając bloga :)

To mój blog o wszystkim i o niczym ;) Moje hobby to DIY, robienie zdjęć i gra na flecie poprzecznym. Piszę jeszcze innego bloga- http://diybykinga.blogspot.com

Na tym blogu będę pisać na różne tematy- wyrażać swoje zdanie, o wydarzeniach, modzie, urodzie, hobby, codziennych sprawach, będzie dużo zdjęć, które tak bardzo lubię robić.
Jedyne co, to nie będzie tu DIY, ale to znajdziecie na osobnym blogu tylko o tym (patrz wyżej).

Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog, i że 
znajdą się ludzie którzy będą go czytać- byłoby mi bardzo miło :)

Kinga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz