sobota, 29 grudnia 2012

Jak wiązać szalik/apaszkę- tutoriale :)

W taj oto chwili uroczyście ogłaszam, wszem i wobec, że stałam się fanem robienia tutoriali krok po kroku :P To zajęcie wręcz wciąga ;)

Tym razem kilka sposobów na wiązanie szalika.

Pierwszy i najprostszy, a zarazem mój ulubiony to szalik tuba. Wystarczy owinąć szalik dwa lub trzy razy wokół szyi i ukryć końce, by nie było ich widać.  Można je również zeszyć.


Kolejne 2 sposoby przestawię za pomocą tutoriali :)



Który wariant najbardziej przypadł wam do gustu?

Kinga


3 komentarze:

  1. Jak na razie to blog jest fajny i pomyslowy, ale popracowalabym nad bardziej osobistym wygladem bloga gdyz jest o modzie. I wyglad bedzie przyciagal :)

    Zapraszam do mnie ---> luck-fate-journey.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten ostani biały pasek myślałam że to połowa twego brzaucha ale sie myliłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm ładnie Ci będzie w przedziałce na boku.
    Możesz też kupić soczewki i POMALOWAĆ OCZY *.*
    Ładna jesteś. Więc podkreśl to .

    OdpowiedzUsuń